lørdag 3. mai 2008

Bartetevling!

Bart er hardt!


Alle gutar bør kjenne si vitjingstid og anlegge bart. Gjenkjenn, barten sine vener!

Dette autoritære håret på overlippa er definisjonen på manndom og velstand, og alle som ikkje har bart er valdtektsmenn. Sjølv om du klagar på dårleg hårvekst og tilogmed har dokumentasjon på dette, er de uansett ikkje noko unnskyldning; Det er innstillinga di det er noko gale med. Alle kan få bart, din ekle halvautomat.

Kjem her med eit forslag om ei uformell bartetevling i slutten av Mai, der me har ulike kåringar i ulike barteklassar. Tevlinga vil sjølvsagt kombinera mannleg drøs, konsumering av kald birra og grilling. Eting av is i kjeks vil naturlegvis vere forbudt, då dette vil setje barten i fare.

Laupande påmelding!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Eg stiller!!

Chrish: Maskara er forbode!

Anonym sa...

Eg stiller, utan maskara.. eg har fått ein fin og fyldig bart..
mvh Chrish

Rosegut #1 sa...

Eg trur eg vil vera med. Men eg trur folk i klassen kjem til aa hate meg. Asj.

Kan me ta kaaringa rundt 24. Mai elle noko? Eg dreg til fjeddls siste veka i Mai.

Anonym sa...

eg er med, men barten min er ikkje så rask av seg.

Anonym sa...

eg e lett med lol

Vatokanet sa...

Godt å sjå at det er påmeldt fleire antatt sterke deltakarar, som vil pressa nivået opp til nye høgder.

Ringreven Chrisj har eit godt rykte, jmf. namnet på russehua hans, "Barten". Vert spanande å sjå om han taklar presset no når han ikkje får nytte seg av maskaraen sin.

Må heller ikkje avskrive Andrê og Remi som har gått i gradene i skjegggamet. Knuten vert vel ein outsider og der er det berre kreativiten og klassen som set grenser. Ikkje bry deg om klassedroitet, fordi me er dine ekte vener.

Til slutt må eg vel nemna den siste påmelde utøvaren, nemleg Arne. Han er nok det villaste kortet i stokken og er i stand til å overraska. Er uansett spent på korleis den skjeggveksten utviklar seg.

Anonym sa...

Eg joine eg og! Poste updates på bloggen vår litt seinare idag elns

Anonym sa...

faen anders. slutt med dan jææææævla reklameringa for din blogg. jævla sopar!

Anonym sa...

Eg er lett med!

Anonym sa...

shit! har eg beef med jan magne no??

Vatokanet sa...

Han bryggjer iallefall på noko. Lurar på kva agendaen hans er. Men han er litt kjedeleg den bloggen, Anders. Kan ikkje du sprite den opp litt?

Godt å sjå at me har fått deg med i tevlinga. Let's GROW!

Anonym sa...

fed bart kjem snart

Anonym sa...

E eigentleg ikkje eg so styre den bloggen, e meir håkon og math som dure på. Blir mest bilete av deirans epic faggotry... anywhooo.... har du nåken idea te ka eg kan skriva om?

Helga sa...

det der må du nesten klara sjølv anders, ellers blir det ikkje truverdig. eg har snart lagt ned min,grunna for suveren og brutal utkonkurrering frå alle med meir fritid og ein fungerande usb.mantraet er at alt blir betre once in Australia.
Eg er begeistra for kvalitetssikra bloggen her btw, godt jobba E!