mandag 5. mai 2008

Kvardagskost....


Etter uttallige bekymra og telefonar og sms'ar, som til dømes " Kvfr r dt ik nye bildz av nyare dato av dko i legenheten? R du død Einar?" og " R du GUD, 1ar? Du e iallefall guds gåve til bloggen? Legg ut piczerz av deg!!1!", må eg legge ut nokre bilete frå kvardagen.

Sidan eg er sjukemeld og reparerer hol i skipet, er det flest bilete frå der eg oppheld meg mest for tida, altså Øystese. Fekk uansett knipsa litt på dagsturen min til Bergen idag der eg sjølvsagt vitja godclicken i BG54%. Lat bileta tale for seg sjølv. Eller ikkje.



Ei gamal legende i kvite klær går nedover vegen på jakt etter nye automatar og vitsar:

Oppløp til dramatikk utanfor stovevindauga.

Naboen køyrde båten sin langs Øysteseelva og opp til Kyrhagen. Plutseleg angrip ein hund båten og båtføraren fell uti. Han prøver her å få kontroll over farkosten sin igjen:
Ball ( Det slitne syskjenbarnet til Tusen Kroner)
Rekreasjon og avslapping:




Fisking på Nanes:



Mentor og læresvin:

Tur til Bergen


Kjetil freistar å få fram at han er flink til noko, akkurat kva er eg ikkje sikker på, men munnen hans formar seg i alle fall på ein litt kjend måte:



Jarle held oppsyn med nettverket og passar på at Khalid og Trygda og Tjukk Mann i Kjellaren ikkje lastar:


Arne er ferdig med innlevering, og lagar gourmet på kjøkkenet:


Kva skjuler seg bak døra til Remi?


Alt er vel som vanleg.


Eller...?


Høyrer stemmer, hmmm.

Har han nokon på besøk?

Gut klemmer gut?!?

Oisann...

Det var vist døra inn til Israel.

Ops!

Israel turned out to be gay.

Her er det som skjuler seg bak Remi si dør...

Remi som hackar på veven:

Dikt

Sukker av Gisle G.

Reise i tid med rom

Som ein Odysse i Oddesvik

Captain Morgan

Kåre Vik seier beinkrok er ulovleg

Hysj.

Barten min får du aldri.

4 kommentarer:

Anonym sa...

å helvete! du e faen ikkje god einar

Anonym sa...

einar! eg fant eit nyy pengespel! skal du vera med??

Anonym sa...

HEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEH FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNN SÅ RÅ BLOGG!!!!

Rosegut #1 sa...

Du e faen ikkje betruen. skjenk ikveld.