onsdag 14. mai 2008

Ian Rush, straight flush.


Om du tenkjer at denne bloggen dreiar seg altfor mykje om den nye vinen, altså bart, er du ein hermafroditt. Det skulle no berre mangla at andletets viktigaste hårdrakt får såpass merksemd, etter alt den har gjort for oss. Her er nokre stemningsbilete frå våryre deltakarar:





Underskrivne observerte Anders sin bart in real life i dag, og han vart mektig imponert. Flanders er heilt klart ein gullfavoritt, men han må passe på at all den sjølvtilliten som følgjer med barten ikkje går direkte til hovudet. OD danger! Faren er at ein vert altfor full av seg sjølv og set igang med primadonnanykker. Jekking er eit nøkkelord her, men uansett har han stort potensiale.

Som du ser ovanfor har også DJ Remi og Knutz flotte mustasjar, og dei vil mest sannsynleg hevda seg i toppen. Under kan du lese funfacts og meir, og eg veit at det er homo at det står på bokmål, men eg giddar ikkje oversetja skvipet. Suit yourself.


"Hva sier vitenskapen om bart?


Mange undersøkelser har blitt foretatt og jeg skal forsøke å gi noen eksempler her.l. Det er av og til en måte å få sosial aksept i en gruppe. Vi kan her nevne religiøse sekter som har skjegg og mustasje som en nødvendighet. Vi kan nevne musketerkorpset her som følger de lovene som gjaldt for deltagelse der i gamle tider, man har og hadde plikt til å ha mustasje.


2. Mustasjen kan brukes for å vise sosial rangstige, er aktuelt iandre kulturer.


3. Det kan også være et middel som protest, vi kan tenke tilbake til 60 tallet og "Flowerlpower bevegelsen".


4. Personlig utstråling. Dette er et viktig punkt. Et forsøk ble gjort i USA på menn med mustasjer: De ble fotografert med hele sin skjeggpryd, og gradvis barbert, mens de stadig ble fotografert. Bildene av dem ble etterpå studert og analysert. Der kom det frem at de viste mer usikkerhet etter hvert som de klippet skjegg/mustasjer. Med mustasjer ga de et maskulint, mer modent, bedre utseendemessig, mer dominant, selvsikkert uttrykk. Dette kjenner vi oss igjen, dersom det er noen her som noen gang har forsøkt å klippe mustasjen.


5. Selvsikkerhet. En interessant studie fra Vietnamkrigen. Mustasjen gjør oss absolutt mer selvsikre.


6. Tanker omkring dette, vi har mustasjen for å vise styrke overfor vår konkurrent. Vi vil vise styrke mot andre menn.


7. Det selvsagte, i hvertfall i vår tid. Vi ønsker å være vakre for kvinner og omgivelsene.8. Vi har muligheter og kan subsidiere hår på hodet"





Kva tid skal me ha bartefest? Nokon forslag? Anten seint i mai eller tidlig juni?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Mangt slag, skulle helst hatt bartefest sånn itte 11 juni elns... då e eg ferdig med eksamens

Anonym sa...

kan me ikkje ha diplomutdeling på 1. mai

Anonym sa...

*16. mai

Rosegut #1 sa...

Da e no altfor tidlig!
E faen ikkje alle som har sus på lippo endo!

Eg kan stemma for noke rundt månadskiftet.29-1. Eventuelt må det bli etter 11. juni grunna eksaMENS avvikling.

Vatokanet sa...

16.mai vert for tidleg ja. Det kræsjar både med andre festleigheiter og at folk ikkje er i byn.

30 eller 31.mai høver i alle fall godt for min del, trur eg. Pre-eksamenstruasjons-smertene bør vere over då for dykk studentar.

Anonym sa...

Helga 6-8 juni passar for meg. då har eg vent nasa mot vest at. tidsperioden 18 mai- 3 juni befinn eg meg i ozlo. alt etter det er bra.

Anonym sa...

HEHEHEHEHEH FYYYYFAEN SÅ RÅTT!

KEM FAEN E SÅ JÆVLIG

TING EG HATAR:
DAMEN HAR MENSEN
AT IKKJE EG FÅR TATTOERE BAD ASS MOTHERFUCKER OVER MAGEN AV FORELLDRENNE MINE(MEN EG GJØR DET FOR DET HEHE)
FEITE DAMAR!
HOMOAR
MOPEDER SOM ISJE E TRIMMET

Anonym sa...

No e eg faen meg lei av bart. Da ryke onda kniven snarast.